LOADING

Type to search

Share

V prvním závodě získal své třetí vítězství v této sezóně a bodově se přibližoval k Landu Norrisovi, který od začátku sezóny vede šampionát, ve druhém závodě ale prožil noční můru. Řeč je o Georgu Russellovi, na jehož voze se ještě před vyjetím do zaváděcího kola objevily nějaké vážné technické problémy, které jeho tým dlouho nedokázal vyřešit. Brit tak do závodu odstartoval se ztrátou dvou kol. Další drama ale mělo teprve přijít.

Maximilian Günther nevyjel do zaváděcího kola a musel tak startovat z boxů. Na konci zaváděcího kola závod skončil ještě dřív, než začal pro Jacka Aitkena, který dostal v poslední zatáčce hodiny a zhasl mu motor. Domácí tým ART Grand Prix tak prožil tu nejhorší noční můru, o které se jim nesnilo ani v těch nejčernějších snech. Něco podobného si o chvíli později prožili také nizozemský tým MP Motorsport a ruský tým Russian Time.

Po zhasnutí červených světel totiž zůstali stát na startovním roštu Arťom Markelov, Ralph Boschung a Roberto Merhi.

Start závodu vyšel Kanaďanovi Latifimu, který se dostal na první místo a hned za ním jel Louis Delétraz z českého týmu Charouz Racing System. Naopak velmi špatný start měl muž startující z pole position Tadasuke Makino, který se propadl na páté místo.

Ve třetím kole ředitelství závodu dovolilo jezdcům používat systém DRS a toho využil Louis Delétraz, který předjel Nicholase Latifiho a vedl tento závod. Mezitím se štěstěna obrátila zády k Seanu Gelaelovi, kterého postihly nějaké technické problémy. Na trať se ale dokázal vrátit, ovšem ztrácel dvě kola a závod byl pro něj ztracen.

Nicholas Latifi v tomto závodě očividně nebyl ve své kůži a propadl se až na čtvrté místo ve prospěch Nycka de Vriese a Luca Ghiotta. De Vries si ale dnešní závod užíval a předjel také Louise Delétraze, který do té doby vedl závod. Mezitím se na voze Tadasukeho Makina objevily technické problémy.

Velmi ostrý souboj mezi sebou svedli jezdci Carlinu Lando Norris a Sergio Sette Camara a málem do skončilo velkou kolizí. Z tohoto souboje těžil Antonio Fuoco z českého týmu Charouz Racing System, na kterého se jezdci Carlinu do tohoto momentu dotahovali.

Ke konci závodu navíc ještě došlo k několika incidentům, za které sportovní komisaři rozdávali penalizace.

První penalizaci dostal Roy Nissany za to, že si zkrátil šikanu a nelegálně tak předjel Arjuna Mainiho. Ind byl i u druhé penalizace, kterou dostal Maximilian Günther za způsobení kolize.

V posledním kole tohoto závodu došlo k dalšímu incidentu. Nicholas Latifi si o vůz Landa Norrise zlikvidoval přední křídlo, a nakonec se propadl na osmé místo.

Z vítězství se nakonec radoval Nyck de Vries, pro kterého to je první vítězství v této sezóně. Druhé místo obsadil Louis Delétraz a český tým Charouz Racing System, tak získal své třetí stupně vítězů v této sezóně. Tuto dvojici na stupních vítězů doplnil Ital Luca Ghiotto a hned za ním skončil jeho krajan Antonio Fuoco z českého týmu Charouz Racing System.

Britský tým Carlin obsadil páté a šesté místo (Lando Norris a Sergio Sette Camara) a domácí tým DAMS místo sedmé a osmé (Alex Albon a Nicholas Latifi).

 

Konečné výsledky 2. závodu F2 v Le Castellet:

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *