LOADING

Type to search

Tags: ,

Formule E: HWA chce do Říma vyřešit problémy s hnací hřídelí

Share

Šéf týmu HWA Ullrich Fritz prohlásil, že se stáj bude do ePrix Říma snažit vyřešit potíže s hnací hřídelí, které ji sužovaly v posledních dvou závodech.

V posledních dvou závodech sužovaly tým HWA potíže s hnací hřídelí. Zatímco v San-ja tento problém neumožnil spatřit šachovnicovou vlajku Garymu Paffettovi, v Hong Kongu pak vyřadila ze závodu Stoffela Vandoorna. Během hongkongského víkendu se ale problém neobjevil u HWA pouze v závodě, ale také v prvním volném tréninku na Paffettově voze.

Šéf německého týmu Ullrich Fritz považuje tuto záležitost za otravnou a neuspokojivou a stáj se bude společně se svým dodavatelem pohonných jednotek Venturi snažit do závodu v Římě naleznout řešení.

„Gary chytal tempo. Strategií bylo ušetřit co nejvíce energie a pak třeba vytěžit z výjezdu safety caru. Pak jsme ale bohužel měli další problém s hnací hřídelí, což se momentálně zdá být naší skutečně největší slabinou,“ vrátil se Němec ještě jednou k uplynulému závodu v San-ja.

„Společně s naším výrobcem Venturi to potřebujeme před Římem vyřešit. Společně s jejich dodavateli pracují velice tvrdě. Problém ale nebyl od Hong Kongu vyřešen a řekl bych, že je před námi pár dlouhých hodin. Z našeho pohledu to momentálně vypadá jako problém kvality, takže to potřebujeme vyřešit s dodavatelem, protože jinak nemá cenu závodit.

Hnací hřídel je komponenta výrobce, ne naše. Každý výrobce má svou vlastní hnací hřídel. Je to součástka Venturi, ale oni ji samozřejmě nevyráběli, jsou pouze dodavatel.“

Pro HWA je letošním ročník ve Formuli E premiérovým. Po úvodních šesti závodech se „předskokan“ Mercedesu, jenž vstoupí do šampionátu stejně jako Porsche v sezoně 2019/2020, nachází se 7 body na 9. příčce.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..