LOADING

Type to search

Formule E: Zamíří Evans k Porsche?

dusanczo 5 měsíci ago
Share

Podle serveru e-racing365.com by mohl Mitch Evans na konci páté sezony Formule E opustit Jaguar a zamířit k Porsche.

Formule E se v sezoně 2019/2020 dočká příchodu hned dvojice nových značek. Startovní pole elektrického šampionátu totiž rozšíří Mercedes, který v sérii prostřednictvím HWA nepřímo účinkuje již v aktuálním ročníku, a také Porsche.

Druhá jmenovaná automobilka již z poloviny odtajnila podobu jezdecké sestavy, když na konci loňského roku oznámila angažování Neela Janiho. Kdo Švýcara, který ve Formuli E v minulosti již krátce působil u stáje Dragon Racing, u týmu doplní, zatím jasné není. Podle informací serveru e-racing365.com by ale jednou z možností mohl být současný pilot Jaguaru Mitch Evans, jehož smlouva s britským týmem má na konci páté sezony vypršet.

Novozélanďan během podniku v Santiagu uvedl, že by rád u Jaguaru zůstal i nadále. Jeho cílem do budoucna jsou ovšem také vítězství a varianta přestupu do Porsche jej tak rovněž zajímá.

„Rozhodně by mě to zajímalo. V tuto chvíli je ale příliš brzy na to říci, co se v budoucnu odehraje a s jakým týmem. Proto bych to opravdu raději příliš nekomentoval, protože je to zkrátka zcela ve hvězdách. Rád bych zůstal s Jaguarem, ale stejně tak chci vyhrávat, takže se musíte koukat také na to. V Jaguar mám hodně důvěry, třebaže v tento moment nemáme výsledky. Jsou zde ale všechny ingredience pro to, abychm byli úspěšní, zvláště tento rok,“ vyjádřil se ke své budoucnosti Evans.

Cesty držitele jednoho pódiového umístění v ePrix a německé automobilky se v minulosti již střetly. Evans totiž roku 2015 testoval pro Porsche v Barceloně a na okruhu Sakhir v Bahrajnu protoyp třídy LMP1. Ke stuttgartské značce má Evans blízko také díky svému managementu, který tvoří bývalý pilot Porsche ve WEC Mark Webber společně se svou přítelkyní Ann Neal.

V souvislosti s pozicí týmového kolegy Neela Janiho jsou skloňována také jména Andrého Lotterera nebo Brendona Hartleyho, kteří jsou s Porsche smluvně vázaní a bývalý pilot Toro Rosso se navíc podílí na vývoji vozu. Zatímco v Lottererově případě je ale komplikací jeho kontrakt se svým současným týmem DS Techeetah i pro nadcházející ročník, u Hartleyho by mohly být minusem jeho nulové zkušenosti s vozem Gen 2. Podle e-racing365.com by totiž Porsche vedle Janiho nejraději angažovalo právě pilota se zkušenostmi se současnou specifikací monopostů a Hartley má na svém kontě pouze krátký test vozu první generace se stájí Venturi z roku 2017.



Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *