LOADING

Type to search

Share

Mičánek Motorsport již dříve odtajnil jména první jezdecké posádky Jakuba Knolla a Josefa Záruby, pro letošní ročník pohárového seriálu Lamborghini SuperTrofeo Europe.

Nyní přichází čas na oznámení druhé jezdecké dvojice. Tu utvoří zkušený německý závodník Kurt Wagner a Libor Dvořáček. Více k tomu již říká manažer týmu, pan Jiří Mičánek jr.

„Jsem rád, že mohu oznámit jména jezdců naší druhé posádky pro Lamborghini SuperTrofeo. Jsou to Kurt Wagner, který s námi startoval již v loňském ročníku šampionátu FIA CEZ a Libor Dvořáček, který přichází z nižších pohárových sérií, kde vybojoval několik pódiových umístění.“

U příležitosti představení kompletního týmu došlo na brněnském Masarykově Automotdromu také na roll out zbrusu nového vozu Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo specifikace 2019 a na společné týmové focení, jež se uskutečnilo před impozantní budovou brněnského národního divadla. 

Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo představuje absolutní špičku současného pohárového závodění o čemž jasně vypovídají dva mistrovské tituly z loňské sezóny.

Se stejným vozem nastoupí také další zkušený jezdec Bronislav Formánek, který zasáhne do bojů o body ve středoevropském zónovém mistrovství. V tom nebude chybět ani loňský šampión „malých“ cestovních vozů Michal Makeš s Renaultem Clio.

„V letošním roce bude náš tým reprezentovat hned šestice jezdců. Těší mne, že se nám podařilo úspěšně dotáhnout pořízení nového vozu, který jsme dnes poprvé úspěšně otestovali. Fabrika má na auto poměrně rozsáhlí pořadník a to že se vše stihlo v termínu je skoro zázrak. Každý z jezdců při roll outu odjel přibližně 20 kol s tím, že další příležitost budou mít jezdci hned teď v úterý a ve středu, kdy vyrážíme na testy na Nürburgring,“ dodává Jiří Mičánek jr.

Slova jezdců:

Libor Dvořáček: „Zimní pauza poměrně dlouhá a tak byla první kola byla hodně opatrná. V závěru jsem se již dostal do tempa a tak jsem celkem spokojený. SuperTrofeo představuje úplně jiný svět a já se na to moc těším. S Kurtem pojedeme v kategorii AM, kde bychom se chtěli co nejvíce přiblížit pódiovému umístění.“

Jakub Knoll: „Dnes to bylo pro mne poprvé co jsem se setkal s celým týmem. Bylo to velice milé a pohodové. Auto je skvělé a opravdu rychlé. Tak trochu jsem tušil do čeho jdu a tak to bylo hodně pozitivní. Myslím, že si rychle zvyknu.“

Josef Záruba: „Bylo příjemné sedět po delší době opět v autě. Už se moc těším na sezónu, očekávám, že nás čeká velice vzrušující rok.“

Bronislav Formánek: „Jsem rád, že jsme se opět dostali na trať. Zima byla letos hodně dlouhá. Dnes jsem se byl na kluky jen podívat ale už se moc těším na dubnový test, kdy budeme opět tady v Brně.“

O Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO:

Nejvýznamnější modernizací pro Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO je přepracovaná aerodynamika. Lamborghini ve spolupráci s Dallarou vyvinulo nový karbonový bodykit, jenž snižuje odpor vzduchu a výrazně zlepšuje přítlak. Jako i ostatní části karoserie včetně zadního spoileru, blatníků a kapoty byly přepracovány pro lepší vedení vzduchu ve vysokých rychlostech. Díky tomu získal závodní Huracán více kýženého přítlaku a rovněž se inženýrům Lamborghini podařilo zajistit přísun vyššího množství chladného vzduchu pro efektivnější chlazení motoru, převodovky a kabiny vozu. To jistě ocení řidič, který si během závodu se 620 koňmi na zadní nápravě jistě prožije nejednu „horkou chvilku“. Pomoci mu může nový systém nastavení ABS v deseti úrovních citlivosti.

Motor:

uprostřed uložený desetiválec s úhlem válců 90°
Objem: 5.204 ccm
Výkon: 620 koní při 8250 ot.
Točivý moment: 570 Nm při 6500 ot.
Převodovka: šestistupňová sekvenční převodovka XTrac

Podvozek:

Pohon: zadní kola
ocelové kotoučové, Brembo
305/660-18
Brzdy: ocelové kotoučové, Brembo, 305/660-18
Pneumatiky: 305/660-18 vpředu, 315/680-18 vzadu
Zavěšení: plně nastavitelné stabilizátory, dvousměrné nastavitelné tlumiče Ohlins

Rozměry a hmotnost:

2620 mm 1270 kg

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..