LOADING

Type to search

Mičánka Buggyra nadchla, Vršecký nešetřil superlativy na adresu Lamborghini.

Share

Jak je ve světě motoristického sportu jistý čas známo, spojil tým Buggyra Racing z pozice jedné z nejúspěšnějších formací v historii závodů tahačů své síly s týmem Mičánek Motorsport.

Vzhledem k tomu, že na oba týmy čeká vrchol sezóny v podobě závodů ME tahačů v Mostě (31.8 – 1.9) a brněnského podniku Hurican Supertrofeo  (7. – 8. 9), není čas prázdnin automaticky dobou slastného nicnedělání. A protože se Jiří Mičánek a David Vršecký potkali na testování v Mostě, došlo k zatím krátkodobé výměně, obou závodních speciálů. „Poprvé jsem se svezl v tak rychlém a velkém autě, najednou jako bych se odrazil ze země. Velmi mile mě překvapil poměr hmotnost/výkon, Buggyra má fantastické zrychlení, člověk je hned na maximálce 160 km/h,“ hodnotil Jiří Mičánek první dojmy z VK50. Přestože se zatím hodlá plně věnovat závodům Supertrofeo, platí i v jeho případě, že nikdy neříká nikdy. „Řekl bych, že když se z rychlejšího auta sedá na pomalejší, člověk si na to zvykne rychleji, než když je tomu naopak. Na druhou stranu zkrocení pěti tun dá určitě zabrat, na okruzích je méně místa.“
 

David Vršecký měl po testování Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo radost především z faktu, že nic nerozbil a nenašel skrytou vadu. „Nádherné svezení, spousta emocí. Snažil jsem se jet podobnou stopu jako s tahačem,“ neskrýval dvojnásobný mistr Evropy a nejrychlejší trucker světa historie absolutní spokojenost. „Prioritou je dnes pochopitelně vývoj VK50, pak přijde na řadu auto pro Dakar. To ale neznamená, že bych se měl bránit čemukoli novému. Už proto, že v rámci Buggyra Academy pracuji s mladými talenty na simulátorech, každá zkušenost se hodí.“

PR Buggyra

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..