LOADING

Type to search

Share

Aktualizace – neděle 16:30 – Tomáš Enge zvítězil ve druhém závodě ADAC GT

Víkend 18.-20. září bude bezesporu patřit k těm více našlapaným. Mimo Závěrečného víkendu ESET V4 Cupu a MMČR v Brně, nás čeká také FIA ETCC v belgickém Zolderu (kde se pojedou také trucky, těm se ale budeme jako vždy věnovat v samostatných příspěvcích). Josef Záruba svede další dvě pohárové bitvy v NECu na Nürburgringu, svou další velkou kapitolu napíše i svět GT závodění. Na dálku budeme sledovat jak se bude dařit Tomáši Engemu při ADAC GT Masters na Zandvoortu a českým zástupcům při Blancpain Endurance Series na Nürburgringu. Bude toho opravdu hodně 🙂

FIA ETCC – Zolder
Křenek Motorsport – Michal Matějovský (BMW 320si)
Volný test 1 – 1:43.037 (P4 absolutně, P1 TC2)
Volný test 2 – DNS
Volný trénink – 1:46.309 – P2
Kvalifikace – 1:43.446 – P1
Závod 1 – P1
Závod 2 – P1

Křenek Motorsport – Petr Fulín (Seat Leon Racer)
Volný test 1 – 1:43.843 (P6 absolutně, P5 SMT)
Volný test 2 – 2:01.273 (P7 absolutně, P4 SMT)
Volný trénink – 1:44.320 – P3
Kvalifikace – 1:41.583 – P3
Závod 1 – P2
Závod 2 – P4

Homola Motorsport – Maťo Homola (Seat Leon Racer)
Volný test 1 – 1:42.241 (P1 absolutně, P1 SMT)
Volný test 2 – 1:59.924 (P4 absolutně, P2 SMT)
Volný trénink – 1:44.268 – P2
Kvalifikace – 1:41.540 – P1
Závod 1 – P1
Závod 2 – P3

Slova jezdců:

Michal Matějovský:
„Trošku si s námi dnes pohrálo počasí. Bylo to jako na houpačce, chvilku sucho, chvilku mokro, přesto se mi ale první test celkem povedl. Využili jsme nastavení ze srpnového testu a mě se podařilo zajet nejrychlejší čas v naší třídě a čtvrtý nejlepší výsledek absolutně. Zítra máme k dispozici ještě jeden trénink a tak jsme dnešní druhý test vypustili. Pokud bych to měl vzít trochu z té lehčí stránky, tak bych si přál aby nám dnešní výkon vydržel i do závodu. Být čtvrtý absolutně by bylo skvělé. Jinak na zítřek je předpověď trochu přívětivější a tak si to snad všichni užijeme.“

Petr Fulín:
„V prvním tréninku nám začala po dvou kolech unikat voda, a tak jsme zamířili do boxů. Technika nás zlobí, ve druhém testu jsem jel jenom dvě kola, tak abych zjistil, jestli motor funguje pořádně.“

2015_etcc_belgium_0004-1024x6822015_etcc_belgium_0034-1024x6822015_etcc_belgium_0051-1024x6822015_etcc_belgium_0097-1024x6822015_etcc_belgium_0104-1024x6812015_etcc_belgium_0196-1024x6822015_etcc_belgium_0249-1024x6822015_etcc_belgium_0430-1024x6822015_etcc_belgium_0516-1024x682
matt2matt1
12038969_688950301234918_7084298470840412505_o 12031538_10153301733371725_160806656976467557_o

 

Northern European Cup – Nürburgring
AV Formula – Josef Záruba (Formule Renault 2.0)
Volný trénink 1 –  2:10.499 – P10
Volný trénink 2 – 1:57.514 – P7
Kvalifikace 1 –  1:57.355 – P10
Kvalifikace 2 – 1:56.772 – P11
1. závod – P9
2. závod – P12

10931366_10206480096194178_3526326555150377858_n

12000796_1060855770599277_9009773902093166987_o 12034216_1060855483932639_6043539122162530810_o 12045526_1060855397265981_3838971466035903077_o

11059776_1060218877329633_5062371069854731822_o

12027238_1059563670728487_6077009988738547789_o

ADAC GT Masters – Zandvoort
Reiter Engineering – Tomáš Enge/Jaap Van Lagen (Lamborghini Gallardo R-EX)
Volný trénink 1 – 1:39.482 – P2
Volný trénink 2 –  1:40.427 – P12
Kvalifikace 1 – 1:39.104 – P2 (Tomáš Enge)
Kvalifikace 2 – 1:39.045 – P5 (Jaap van Lagen)
Závod 1 – P12
Závod 2 – P1

Tomáš Enge po prvním závodě: „Včerejšek byl pozitivní a kvalifikace byla úspěšná. Dnes po startu jsem zůstal na druhém místě a držel jsem se za Martinem Raggingerem, který jezdí s Porsche až do doby, než vyjel safety car. To bylo zhruba pět minut před otevřením boxové uličky. Restart se ale Raggingerovi příliš nepovedl, protože začal zrychlovat ještě předtím, než zajel safety car do boxů. Ragginger si toho všiml, až když jsme byli na cílové rovince v plné rychlosti. Poté začal brzdit a kvůli tomu jsem musel brzdit také já a i Asch s Mercedesem za mnou.

Poté začal Ragginger znovu akcelerovat a já pochopitelně také. Do první zatáčky bysme se ještě vešli, ale za námi byl ještě Asch, který strčil do mě a já poslal Raggingera do hodin. Já jsem poté vedl závod a společně s Aschem jsme všem ujížděli.

Po zastávce v boxech jsme se vrátili na trať na prvním místě, nicméně měli jsme o 4 desetiny kratší zastávku, než je povolený limit. Bohužel jsme kvůli tomu dostali průjezd boxy a propadli jsme se až na dvanácté místo.“

12027597_10153153277606699_7861321726064587460_n 12046914_10153152891131699_7483480211828329753_n

IMG-20150919-WA0003 IMG-20150919-WA0004 IMG-20150919-WA0006 IMG-20150919-WA0007

 

12038513_10153149115871699_355029615827905193_n

12020010_10153148067206699_3693860632592196023_n 12009633_10153148067216699_4554827974604971151_n 12009611_10153148067326699_7816141345741323420_n

Blancpain Endurance Series – Nürburgring
I.S.R. Racing – Filip Salaquarda/Marco Bonanomi/Frederic Vervisch – Audi R8 ultra
Free practice – 1:56.323 – P3
Pre Quali – 2:04.392 – P2
Závod – P12

GT Russian Team – Alexey Karachev/Indy Dontje/Dennis Waszek – Mercedes SLS GT3
Bronze test – 1:58.544 – P8
Free practice – 1:57.859 – P32
Pre Quali – 2:08.437 – P32
Závod – P4 ve třídě / P20 celkově

GT Russian Team – Alexey Vasilyev/Marko Asmer/Karim Al Azhari – Mercedes SLS GT3
Bronze test – 1:57.820 – P4
Free practice – 1:57.030 – P11
Pre Quali – 2:07.486 – P21
Závod – P6 ve třídě / P23 celkově

12002906_1705653292991890_3020298610522129421_n

 

foto: archív jezdců, internet, facebook

Tags:

1 Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *