Víkendový přehled: 24H COTA jako Šampionát kontinentů, MotoGP rozhodne o titulu

24H COTA USA

V americkém Austinu se vše chystá na velkolepé finále seriálu vytrvalostních závodů pod hlavičkou promotérské společnosti Creventic. Circuit of the Americas hostí podnik nazvaný Šampionát kontinentů, který se letos uskuteční poprvé. Do čtyřiadvacetihodinového závodu, vypsaného pro vozy GT, cestovní vozy a vytrvalostní speciály, se přihlásilo 44 týmů a účastníci z 25 zemí.

Program:

Pátek:
Kvalifikace: 23:20

Sobota:
Závod (1.část): 15:25

Neděle:
Závod (2.část): 14:30

Startovní listina
Časový harmonogram
Livetiming a livestream

Formule 1 na Interlagosu

Předposlední zastávku mistrovství světa vozů Formule 1 hostí Velká cena Brazílie. Šampionát je dva závody před koncem rozhodnutý, přesto bude Lewis Hamilton i Sebastian Vettel stále usilovat o co nejlepší výsledek. V předchozím podniku v Mexiku zvítězil Max Verstappen a všechny zajímá, zda dokáže mladý Nizozemec triumf obhájit i na okruhu v Sao Paulu.

Program:

Sobota:
Kvalifikace: 17:00

Neděle:
Závod: 17:00

 

MotoGP ve Valencii

O šampiónovi letošní sezony mistrovství světa silničních motocyklů rozhodne poslední závod ve Valencii. Španěl Marc Márquez ze stáje Repsol Honda disponuje náskokem 21 bodů před Andreou Doviziosem z týmu Ducati.

Program (MotoGP):

Sobota:
Kvalifikace 1 – 2: 14:10 – 14:50

Neděle:
Warm Up: 9:40 – 10:00
Závod: 14:00

Livetiming najdete ZDE

2 komentáře

  1. Na to, aby se 24H COTA USA stal šampionáte kontinentů, mu chybí patřičný statut.
    Dokud tento závod nebude alespoň součástí Intercontinental GT Challenge, bude pouze podnikem jednoho kontinentu (v singulární podobě) nikoliv kontinentů (v plurální podobě). K tomu, aby tento podnik byl šampionátem „kontinentů,“ musela by ho zaštítit FIA, nebo alespoň IMSA, ACO, SRO. Avšak ani v případně tří posledně jmenovaných organizací si nejsem zcela jist, zda by si mohly dovolit takto velkohubě nazvat nějaký motoristický podnik lokálního významu, tak jak to učinila (z globálního hlediska) bezvýznamná piďi-organizace Creventic!

  2. K Interlagosu: media mají tendence Verstappena přeceňovat. Příčinou jeho vítězství Mexiku byl součet čtyř náhodných faktorů:
    1) Kolize Vettela s Hamiltonem
    2) Kolize Hamiltona s Vettelem
    3) Porucha na vozu Ricciarda
    4) Skutečnost, že z šesti motorů Renault, které do závodu nastoupily, správně fungoval pouze ten Verstappenův

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.