DTM: WRT potvrdilo Aberdeina a představilo zbarvení

DTM: WRT potvrdilo Aberdeina a představilo zbarvení

Stáj WRT odhalila první detaily svého působení v DTM. Zatímco ve čtvrtek potvrdil zákaznický tým Audi angažmá Jonathana Aberdeina, v pátek pak předst

WTCR: Audi vsadí na čtveřici Vernay, Shedden, Vervisch a Langeveld
Dovizioso zůstává před debutem v DTM nohama na zemi
DTM: Audi bylo s Doviziosem spokojenější než on sám

Stáj WRT odhalila první detaily svého působení v DTM. Zatímco ve čtvrtek potvrdil zákaznický tým Audi angažmá Jonathana Aberdeina, v pátek pak představil design svého prvního vozu.

Tajenka jezdecké sestavy stáje WRT, která v letošním ročníku vstoupí do DTM jako zákaznický tým Audi, je již z poloviny rozluštěna. Belgický tým totiž ve čtvrtek potvrdil jméno svého prvního jezdce, kterým bude Jonathan Aberdein.

Jihoafrického závodníka jsme mohli v loňském roce vídat v Evropské F3 v barvách stáje Motopark. Zde Aberdein obsadil celkové 12. místo, přičemž ve třech případech se mu podařilo vystoupit na stupně vítězů. Zkušenost s vozem DTM už ale má na svém kontě také, když usedl za volant Audi loni v prosinci během nováčkovských testů v Jerezu.


“Jonathana znám a vím, co dokáže, protože se roky znám s jeho otcem. Naše cesty se znovu zkřížily v roce 2017, kdy závodil v ADAC Formuli 4, protože Charles Weerts (syn spoluzakladatele WRT Yvese – pozn. red.) působil ve stejném šampionátu,” uvedl Vincent Vosse, který společně s Jonathanovým otcem Chrisem nastoupil roku 1995 v barvách Audi do podniku Kyalami Super Touring International.

Belgičan ale zároveň přiznal, že příprava vstupu do německého šampionátu byla v mnoha ohledech náročná a jméno druhého pilota zatím tým oznámit nemůže. Říká však, že stáj dělá vše proto, aby stihl druhý vůz připravit.

“Dát tento program dohromady bylo z různých důvodů obtížné. Druhého jezdce nyní nemůžeme oznámit, děláme ale všechno, co můžeme, abychom mohli mít na startovním roštu druhý vůz. Stále zůstávám v naději.”

V pátek pak tým představil veřejnosti také design svého prvního Audi RS5, které bude vedeno černo-červených barvách. Druhý vůz pak bude mít černo-žluté zbarvení.

Zatímco Audi se přivést do DTM zákaznický tým podařilo, BMW se podle slov svého šéfa pro motorsport Jense Marquardta žádnou stáj najít nepodařilo a v letošním roce tak s největší pravděpodobností nasadí pouze šestici vozů. Marquardt ale také uvedl, že značka již zahájila jednání o zákaznickém programu pro rok 2020.

COMMENTS

WORDPRESS: 5
  • comment-avatar

    Tak. Na Zolderu to bude paráda.

    • comment-avatar
      Josefus 11 months ago

      To už bude lepší jet raději na Oschersleben na ADAC GT MASTERS.

  • comment-avatar

    Já neříkám, že to nebude také odvaz. Jistě krásné závoděníčko, ale to srdíčko bije DTM-DTM-DTM-DTM-DTM

    • comment-avatar
      Josefus 11 months ago

      DTM-DTM-DTM-DTM-DTM zní tak trochu jako dvoutaktní motor Trabanta. Ostatně ten pocházel též z Německa…..

  • comment-avatar

    Trabant to byl můj miláček. Na tu dobu? Přední náhon, sedačka až na podlaze, závodní stroj. Josefusi, proč pořád kopeš kolem sebe?

  • DISQUS: