IMSA: V Sebringu se testuje a padají rekordy

IMSA: V Sebringu se testuje a padají rekordy

Felipe Albuquerque dovedl prototyp Corvette týmu Action Express k pomyslnému vítězství prvního testovacího dne na okruhu Sebring International Raceway

IMSA: Na oblíbeném okruhu Watkins Glen se bude závodit šest hodin
IMSA rozdává téměř měsíc po Daytoně pětiminutové tresty
IMSA: Nová kategorie DPi formou otázek a odpovědí

Felipe Albuquerque dovedl prototyp Corvette týmu Action Express k pomyslnému vítězství prvního testovacího dne na okruhu Sebring International Raceway. Program kolektivního testování seriálu SportsCar Championship pokračuje i dnes.

Závodní týmy se připravují na 64. ročník 12hodinovky v Sebringu, která se uskuteční 19. března. Včerejší nejrychlejší čas zajel Felipe Albuquerque v hodnotě 1:51.965, o necelé dvě desetiny pomalejší byl týmový kolega v Dane Cameron. Třetí příčku obsadil tým ESM s prototypem Ligier JS P3 Honda.

Závodní speciály BMW a Audi byly nejrychlejší v kategoriích GTLM a GTD. BMW stáje Bobbyho Rahala diktovala tempo v obou jízdách. Nejrychlejší kolo s průměrnou rychlostí 182 km/h patřilo vozu s posádkou Bill Auberlen, Dirk Werner, John Edwards, Lucas Luhr a Kuno Wittmer. Za nimi skončilo Ferrari Toniho Vilandera a Davida Rigona.

Testovat přijel i Chip Ganassi s Fordy GT. Novinkou je angažmá Scotta Dixona, čtyřnásobného šampiona série IndyCar. Za volantem Fordu GT ho uvidíme speciálně na 12h v Sebringu, poté se Novozélanďan přesune zpět do monopostů. V sesterském Fordu bude třetím do party Sebastien Bourdais.

V GTD se přes loňský traťový rekord, stanovený Bleekemolenem s Viperem, přehouplo jedenáct ze sedmnácti vozů. Jedná se ovšem o neoficiální rekord. Každopádně je nanejvýš pravděpodobné, že nejrychlejší čas Lawsona Aschenbacha (2:01.822) s Audi R8 půjde dnes ještě dolů a stejně tak i během závodního víkendu.

V kategorii PC se na špici ocitl tým CORE Autosport s trojicí Jon Bennett, Colin Braun a Mark Wilkins. I zde byl zaznamenán neoficiální traťový rekord.

Aleš Sirný
Foto: IMSA

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0