Kornfeil si v Sepangu dojel pro osmé místo

Kornfeil si v Sepangu dojel pro osmé místo

Do Velké ceny Malajsie třídy Moto3 Jakub Kornfeil startoval ze třetího místa v první řadě. Tím vyrovnal své dosud nejlepší postavení na startu. Český

Jakub Kornfeil: K pódiu nám ještě něco chybí
Kornfeilovi přinesla sobota čtyři body
Kvalifikace v Indianapolis – Kornfeil, Hanika, Abrahám

Do Velké ceny Malajsie třídy Moto3 Jakub Kornfeil startoval ze třetího místa v první řadě. Tím vyrovnal své dosud nejlepší postavení na startu. Český závodník tak nastupoval do závodu ve skvělé formě a také s velkou chutí.

Kornfeil měl sice výbornou výchozí pozici, ale v prvním kole si cestu malajským závodem pěkně zkomplikoval. Během úvodního kola se totiž náš závodník propadl až na třináctou příčku, když musel čelit několika strkanicím a také se vyhýbat pádu Miguela Oliveiry, který upadl přímo před Jakubem. Na Kornfeila tak čekalo mnoho práce. Brzy se však dostal do nejlepší desítky a společně s Danny Kentem dotáhli první skupinu. Celkem devět závodníků bojovalo o vítězství ve Velké ceně Malajsie. Jack Miller, Alex Marquez, Efren Vazquez, Alex Rins, John McPhee, Isaac Viňales, Danny Kent, Jakub Kornfeil a Niccoló Antonelli. Tito všichni měli určitou šanci vystoupit na pódium. Po pádu Johna McPheeho a Isaaca Viňalese se do skupiny přitáhl ještě Alexis Masbou. Bohužel se ale čelo závodu nepatrně odtrhlo a Kornfeil s Antonellim uzavírali toto uskupení. Nezbývalo jim tedy než si to mezi sebou rozdat o osmé místo. V tomto souboji pak byl úspěšnější náš závodník a se ztrátou 2.089 vteřiny si dojel pro osmé místo.

JakubKornfeil#84(umístění v závodě:8.):

„Pokazil jsem první zatáčku. Začal jsem hrozně pozdě brzdit, byl jsem dlouhý a ztratil jsem několik pozic. Dále v prvním kole přede mnou spadl Oliveira. Nevím, že tady tu smůlu s padajícími jezdci pořád přitahuju. No, každopádně jsem byl třináctý a bylo co stahovat. Bohužel to ale zkomplikoval špatný převod. Myslím, že to bylo docela dobře viditelné i na videu. Mohl jsem být sebesilnější na brzdách, ale na rovince jsem prostě nemohl nic dělat. Na druhé straně jsem měl velmi dobrou rychlost v zatáčkách. Jiná situace by byla v případě, že bych jel sám. Nájezdy a výjezdy bych si volil podle sebe, nemusel se ohlížet na ostatní lidi ve stopě a pak by třeba byla i potřebná rychlost na rovince. Za těchto podmínek by to šlo. Ale to je teď vedlejší. Musíme to brát jako fakt a být spokojení s tím, že jsme celý víkend odváděli perfektní práci, za což patří velké poděkování mému týmu. Ostatně, mít druhé nejrychlejší kolo závodu také o něčem svědčí.“

PR

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0