\”Náhodná setkání\” Petra Fulína a jeho společníků v letošní sezoně ETCC

\”Náhodná setkání\” Petra Fulína a jeho společníků v letošní sezoně ETCC

V rámci rekapitulace dlouhé cesty Petra Fulína k pomyslnému mečbolu v boji o titul evropského šampiona cestovních vozů nesmíme opomenout ani momenty,

Nedělní závody ESET V4 Cupu v Brně
bwin Grand Prix České republiky Denní shrnutí – pátek 23. srpna
I přes nepovedenou neděli vybojoval Skalický celkový bronz!

V rámci rekapitulace dlouhé cesty Petra Fulína k pomyslnému mečbolu v boji o titul evropského šampiona cestovních vozů nesmíme opomenout ani momenty, během nichž se zrodila úspěšná spolupráce jak v poháru jezdců, tak i v poháru národů. Tvrzení, že svět je malý, platí v tomto příběhu možná dvojnásob…

\”Všechno začalo v roce 2005, kdy jsem navštívil dílnu Křenek Motorsport, abych si objednal brzdy pro svůj civilní vůz,\” začíná své ohlédnutí Petr Fulín. Záhy poté se český jezdec poprvé posadil do pronajaté Škody Octavia od stáje Československý motorsport, kterou vede Stanislav Matějovský. S otcem Michala Matějovského \”Fulda\” jednal ještě mnohokrát, za zmínku stojí ale rok 2007. Tehdy Petrova stáj VEKRA Racing Team rozšiřuje své zázemí o techniku zakoupenou právě u královéhradeckého exzávodníka.

Kariéra aktuálního lídra tabulky ETCC pokračuje, v roce 2011 už coby promotér pořádá závody Škoda Octavia Cup. Toho roku se mnohokrát setkává s Josefem Křenkem, který je promotérem paralelně pořádaného Clio Cupu Bohemia. \”Na konci sezony 2011 jsme s inženýrem Křenkem v možná nějaké slabé chvilce došli k tomu, že bychom chtěli rozjet společný projekt. Jeho výsledek jste mohli sledovat v minulém roce – startoval jsem jako jezdec u týmu Křenek Motorsport v celé sezoně ETCC,\” dodává ke zrodu účinkování v Evropském poháru Petr Fulín.

Když je premiérová sezona odjeta, ozve se týmu Křenek Motorsport další jezdec se zájmem odjet celou sezonu 2013. Oním jezdcem není nikdo jiný, než Michal Matějovský. \”Můj vůz, který jsme koupili před sezonou 2012, byl z dílen týmu Wiechers Sport, který má základnu v Německu a závodí ve WTCC. Výrobní číslo na jeho rámu bylo 616. Před letošní sezonou, když se kupovalo druhé auto pro Michala Matějovského, jsme vůz sehnali až ze Skandinávie. Jaké bylo naše překvapení, když jeho rám měl číslo 617!\” říká Petr Fulín. Koneckonců, svět je malý a o náhody není nouze…

Náhodné ovšem není umístění jezdců týmu Křenek Motorsport v tabulce Evropského poháru před posledním víkendem. Věřme, že se 6. října podaří Petru Fulínovi a Michalu Matějovskému zabojovat o první a třetí místo v poháru jezdců a společnými silami udrží náskok České republiky v poháru národů!

PR Zdenek Míka
foto: Vekra Racing

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0