Reiter Engineering představuje evoluci speciálu KTM X-Bow GT4

Reiter Engineering představuje evoluci speciálu KTM X-Bow GT4

Německý závodní tým Reiter Engineering, u nás známý hlavně díky spojení s Tomášem Engem, představil novou variantu vozu KTM X-BOW GT4 pro rok 2018. Jd

Víkendový přehled: Češi hájí vedoucí pozici v několika seriálech, pokračuje WEC, WTCC, IndyCar…
Galerie: Sobotní dění na Slovakia Ringu
Britský šampionát vozů GT v sezoně 2018 osamostatní třídu GT4

Německý závodní tým Reiter Engineering, u nás známý hlavně díky spojení s Tomášem Engem, představil novou variantu vozu KTM X-BOW GT4 pro rok 2018. Jde o další výsledek velice úzké spolupráce mezi KTM Sportcar a Reiter Engineering, která existuje již od roku 2015. V České republice používá vozy KTM X-BOW GT4 brněnský tým RTR Projects, který pravidelně závodí v sérii X-BOW Battle a vytrvalostních závodech 24H Series.

Tato spolupráce přinesla oběma značkám řadu úspěchů, mezi kterými nechybí ani tituly napříč motorsportem. Po světě závodí přes 60 vozů KTM X-Bow v různých variantách a slaví úspěchy od evropských GT4 sérií, přes německé závody VLN až po australský šampionát vozů GT.

Reiter Engineering však nehodlá usnout na vavřínech a připravilo pro letošní rok variantu vozu KTM X-BOW GT4 s řadou změn. Mezi nimi lze nalézt novou elektroniku, vylepšené asistenční prvky pro jezdce nebo také převodovku. Ta, krom vyššího kroutícího momentu, má zároveň i dvakrát delší životnost, konkrétně 10 000 kilometrů.

Zapracovalo se také na výdrži celého šasi, zavěšení a dalších komponentů. Vůz by tak měl nyní bez problémů zvládnout i 20 000 kilometrů. Díky tomu činí provozní náklady pouze kolem 100 korun na kilometr.

„Už teď máme v kategorii GT4 vůz, který nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu. Stačí se podívat na VLN, kde není žádný podobně levný vůz, který by jezdil tak rychle jako ten náš. Chceme však zkusit pokračovat ve snižování nákladů pro týmy a pro jezdce,“  řekl šéf Reiter Engineering, Hans Reiter.

Na jaro je již naplánována výroba patnácti těchto závodních vozů.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0