ÚPRAVY NAŠICH ZÁVODNÍCH TAHAČŮ TÝMU MKR VRCHOLÍ

ÚPRAVY NAŠICH ZÁVODNÍCH TAHAČŮ TÝMU MKR VRCHOLÍ

Nacházíme se těsně před dokončením závodních speciálů pro novou sezónu a je jen otázkou několika málo dní, kdy v upravených tahačích poprvé zaburácí m

U Buggyry panuje po sobotě spokojenost
Promotér zveřejnil seznam jezdců evropského šampionátu tahačů
Alespoň nějaké body!

Nacházíme se těsně před dokončením závodních speciálů pro novou sezónu a je jen otázkou několika málo dní, kdy v upravených tahačích poprvé zaburácí motor a vyjedeme testovat! Do ostrého startu přitom zbývají ještě necelé dva měsíce, takže stále je dostatek času naše trucky pořádně vyladit.

Některé prvky jsme zkoušeli už i v samotném závěru loňské sezóny. S prvotními výsledky jsme byli velmi spokojeni, protože náš renault byl ve finále šampionátu schopen i v kvalifikaci porazit ostatní trucky. \”Náš švýcarský pilot Markus Bösiger loňskou sezónu věnoval hodně testování nových věcí na podvozku a především také motoru. Přímo z ostrých závodů jsme tak získali velké množství cenných dat, které nám pomohlo při vylepšování našich tahačů,\” sdělil manažer našeho týmu Karel Neffe.
Naše závodní sestava stejně jako počet aut, která do sezóny 2013 nasadíme, ale nadále zůstává zakrytá rouškou tajemství. Jisté je jen jediné – Markus Oestreich s námi pokračovat nebude. \”Na to, v jaké podobě letos vyjedeme, si fanoušci budou muset počkat do uzavření oficiálních přihlášek FIA, což je za necelý měsíc. Zasvěceni ovšem vědí, že tým v uplynulých třech letech postavil čtyři závodní speciály, takže se nechte překvapit,\” podotkl Karel.
Markus Oestreich, rodák z německé Fuldy, který s naší stájí dvakrát získal \”pohár konstruktérů\” by měl letos hájit barvy týmu Lutze Bernaua. \”S Markusem jsme se po třech letech po vzájemné domluvě rozloučili. Markus s námi byl od samotného vzniku. Je to vynikající pilot a jsme moc rádi, že jsme s ním mohli spolupracovat. Přestože společně nebudeme pokračovat, přejeme mu hodně štěstí a ať se mu v novém angažmá líbí,\” pronesl Karel.
Sezónu 2012 jsme završili tím, že víme jakým směrem bychom se měli posouvat, ale hlavně s vidinou, že naše práce má výsledky a jde tedy správnou cestou. \”Samozřejmě, co si přichystala přes zimu konkurence, ukážou až ostré závodní prověrky, a proto jsem už všichni nervózní a především natěšení na první závody,\” dodal Karel s tím, že úpravy by měly vést k tomu, že do nové sezóny vyjedeme na lepších podvozcích a s lepší technikou.
MKR Technology