V sobotu startuje Czech Sim Racing Series

V sobotu startuje Czech Sim Racing Series

V sobotu 20. června je ve zličínské aréně Caravan Metropol Karting na programu úvodní kvalifikační klání premiérového ročníku Czech Sim Racing Series. Jezdci se ve virtuální realitě utkají na okruhu v Imole.

Petr Fulín byl v kvalifikaci rychlejší
Staněk si dojel pro první vítězství v italské F4
Beckhäuser je po Imole čtrnáctý

Již v sobotu 20. června odstartuje úvodním kvalifikačním podnikem premiérový ročník Czech Sim Racing Series, který pořádá ve spolupráci s Autoklubem České republiky Křenek Motorsport. Dějištěm této bitvy bude aréna Caravan Metropol Karting v pražském Zličíně.

Během úvodního kola zavítají účastníci ve virtuálním prostoru na Autodrom Enza a Dina Ferrariových v italské Imole. Každý soutěžící bude mít během své jízdy trať jen sám pro sebe a na zajetí co nejrychlejšího kola dostane k dispozici 24 minut. Sobotní kvalifikace proběhne stejně jako následující tři kvalifikační klání a finále za dozoru komisařů. Jezdci jsou povinni dodržovat Sportovní kodex FIA.

Le origini dell’ Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola sono così ricordate da un testimone di eccezione, Enzo Ferrari,…

Zveřejnil(a) Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola dne Pondělí 16. prosince 2019

 

Závodit se bude na platformě Assetto Corsa s vozem Porsche GT3 Cup a v simulátoru RacingFuel Academy AG Stage 1 Pro. Platí zákaz jakýchkoli změn nastavení vozu. Na volantu mohou jezdci seřizovat vyvážení brzd a systém ABS. Využívat kontroly trakce a stability není možné. Deaktivovány jsou rovněž spotřeba paliva a opotřebení pneumatik.

Seriálu se může zúčastnit každá osoba starší 15 let, která měří nejméně 160 centimetrů. Startovné činí 600 Kč. Přihlašovací formulář naleznete zde. Počet účastníků je ovšem omezený. Soutěžící se může pokusit o postup ve více podnicích.

Druhý boj o postup do finále přivítá 27. května budova Autoklubu České republiky, kde se pojede na Red Bull Ringu. Třetí kvalifikace poté proběhne až o dva měsíce později, konkrétně 29. srpna ve vysočanském Pirelli Salonu, kde na piloty čeká britské Brands Hatch. Závěrečné kvalifikační zápolení se již neuskuteční v Praze, ale v areálu Automotodromu Brno. V tomto případě dojde k měření sil na německém Nürburgringu.

Finále se koná 8. listopadu během výstavy Racing Expo Praha v Letňanech. Sem se probojuje nejrychlejší čtveřice z každé kvalifikace. Celkových šestnáct účastníků poté bude rozděleno do dvou skupin, ve kterých absolvují kvalifikační závody složené z volného tréninku, kvalifikace a závodu. Z každého následně postoupí nejlepší čtyři do finálové bitvy, jejíž struktura bude stejná jako v případě kvalifikačních závodů. Na jakém okruhu si jezdci v rozhodujícím podniku zazávodí, bude za účelem zachování rovnocenných podmínek oznámeno až těsně před startem.

Celkový vítěz ovšem nezíská pouze titul mistra republiky, ale rovněž odměnu v podobě možnosti zúčastnit se během sezony 2021 jednoho podniku ESET V4 Cupu v rámci závodů vozů Renault Twingo. S prázdnou ale neodejdou ani poražení finalisté, kteří budou moci toto auto alespoň otestovat.

Zveřejnil(a) ESET V4 Cup dne Pondělí 15. dubna 2019

 

titulní fotografie: Autoklub ČR

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0