WTCC: Skvělé výsledky z Ruska znamenají zvýšení hmotnosti Lady

WTCC: Skvělé výsledky z Ruska znamenají zvýšení hmotnosti Lady

Tovární tým Lada předminulý víkend šokoval svými výkony na domácí půdě v Rusku. Skvělé tempo žluto-oranžových vozů však znamená razantní nárůst hmotno

WTCC: Penalizace pro Citroën, Ladu a Demoustiera
Tom Coronel se ohlíží po nových možnostech, příští rok by chtěl Citroën
Loeb byl překvapený počínáním Citroënu

Tovární tým Lada předminulý víkend šokoval svými výkony na domácí půdě v Rusku. Skvělé tempo žluto-oranžových vozů však znamená razantní nárůst hmotnosti pro závody v Portugalsku.

Jednou jsi dole, jednou nahoře a když se ti daří, tak za to zaplatíš. Taková je situace už dlouhá léta ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Ruská Lada už dokázala posbírat několik slušných výsledků, dokonce i nějaké vítězství, ale závodní víkend na moskevském okruhu byl vůbec prvním, který se Ladě vydařil opravdu perfektně. Ruská automobilka teď za to bude pykat.

Před závody na okruhu Vila Real se opět počítaly aktuální časové rozestupy, ze kterých se pak dále vypočítavá hmotnost kompenzačního závaží. Nejvíce, tedy 80 kg navíc, povezou v Portugalsku opět jezdci s vozy Citroën, nicméně jen o deset kilo méně budou mít právě tovární jezdci Lady.

O dalších 10 kg méně bude mít Honda a i Chevrolet, letos poprvé, přibere. Poveze 10 kg navíc. Jediným, kdo tak zůstává na minimální hmotnosti, je Volvo.

Citroën C-Elysée WTCC – 0.0 – +80kg – 1,180kg
Lada Vesta WTCC – 0.1 – +70kg – 1,170kg
Honda Civic WTCC – 0.2 – +60kg – 1,160kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 0.7 – +1kg – 1,110kg
Volvo S60 Polestar TC1 – 1.1 – +0kg – 1,100kg

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0