Nevyzpytatelný Brněnský drak nadělil Jiřímu Mičánkovi dvakrát druhé místo

Sucho, smíšené podmínky i déšť. K tomu rozpětí teplot 10 stupňů. V proměnlivých podmínkách na Masarykově okruhu si Jiří Mičánek jr. dojel v úvodním vrchařském podniku letošní mistrovské sezony pro dvě druhá místa ve Skupině 2.

„Navazujeme tím na výsledky, které jsme stabilně jezdili i v loňské sezoně, takže jsem spokojený. Je to maximum, které můžeme s naším vozem, který musíme striktně držet v rámci cupových pravidel pro náš klíčový šampionát Lamborghini Super Trofeo, dosáhnout,“ hodnotí první podnik sezony Jiří Mičánek jr.

Jezdce čekal dvoudenní program a dohromady pět ostrých závodních jízd. Dvě sobotní a tři nedělní, z nichž ta nejhorší se do výsledku nepočítala. Vzhledem k tomu, že první nedělní rozjížďka se jela na mokru, škrtala se většině jezdců právě ona. A bylo tomu tak i v případě Jiřího Mičánka. Maximem pro něj zůstal sobotní čas druhé rozjížďky 1:11:2, která se jela – na poměry aktuálního počasí – v ideálních podmínkách za sucha a s teplotou kolem 13 stupňů.

Tým strávil na Masarykově okruhu dohromady pět dnů. Dvoudenním vrchařským závodům totiž předcházelo třídenní testování, ve kterém se tým zaměřil hlavně na přípravu okruhové sezony. „Bylo to zkrátka pět dnů „doma“ se vším všudy, co k tomu patří – s atmosférou, spoustou známých a partnerů, kteří se za námi zastavili,“ vypočítává Mičánek s tím, že vrchařský prolog byl zároveň prologem celé sezony týmu Mičánek Motorsport powered by Buggyra. Ta totiž naostro odstartuje už tento víkend a nastoupí do ní rekordní počet šesti jezdců ve stálém angažmá. Ty pak bude doplňovat na vybraných podnicích Jiří Mičánek a také Josef Záruba.

První okruhový závodní víkend čeká tým hned o nadcházejícím víkendu. V úvodním podniku středoevropského okruhového mistrovství FIA CEZ na Oscherslebenu se poprvé představí junioři Jáchym Galáš a Matěj Pavlíček. Klíčový seriál Lamborghini Super Trofeo Europe pak odstartuje na Monze první květnový víkend.

 

Fotogalerie

Autor

Redakce

Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.